Podnikanie nie je jednoduchá činnosť, o čom vás veľmi rýchlo presvedčí pár nemilých faktov hneď v úvode. Našťastie existuje niekoľko jednoduchých doplnkov a spôsobov, vďaka ktorým si môžete jednotlivé veci uľahčiť.
Nová registračná pokladňa má niekoľko výhod, o ktorých si v našom článku to najdôležitejšie povieme.
Rýchle platby
Kvalitné elektronické registračné pokladnice vám zaistia, že fáza pokladne vašej firmy bude čo najrýchlejšia a najjednoduchšia. Môžu sa použiť na rýchly výpočet celkovej predajnej ceny každej transakcie a tiež na poskytnutie informácií predajcovi s presnou zmenou, ktorú je potrebné vykonať.
Zákazníkovi s podrobnými údajmi o transakcii možno poskytnúť potvrdenie o predaji. Môže to zahŕňať aj ďalšie podrobnosti, ako je dátum, čas, identifikačné meno obchodného úradníka, číslo a politika vrátenia platby.
Môžete dokonca využiť tržby na inzerciu nadchádzajúcich udalostí vo vašom obchode, ako sú sezónny predaj alebo uvádzanie nových produktov na trh.
Zvyšujete bezpečnosť predaja
Registračné pokladnice vám môžu zvýšiť bezpečnosť vo vašej predajni. Peňažné zásuvky budú bezpečne uzamknuté, kým nebude úspešná predajná transakcia ukončená. Samozrejme, bezpečnosť a dokonalá kontrola sú zaručené aj vďaka napojeniu pokladne na centrálny register. Postarané je tým aj o transparentnosť obchodu.
Viaceré možnosti platby
Ak si zvolíte do predajne modernú ekasu a doplníte ich integrovanými čítačkami kreditných kariet, umožní to vášmu obchodu prijímať okamžité platby kartami.
Vyhýbate sa tak hotovostným obchodným operáciám a zaručujete sebe aj zákazníkovi maximálnu bezpečnosť, ktorá je dnes veľmi dôležitá.
Budete tiež môcť prijímať hotovosť, šeky, poukážky, vernostné karty a ďalšie spôsoby platby. To vám umožní poskytnúť svojim zákazníkom dobrú škálu platobných možností, na ktoré sú zvyknutí.
Text:PR